Každá koruna se počítá! Ať už rádi vyrábíte dekorace z papíru, plastu, skla, dřeva, látky pochlubte se. Každým dnem stoupá poptávka po ručně dělaných produktech, zejména dekorace na Vánoce, Velikonoce, Čarodějnice, narozeniny, svatbu. Váš čas je také velmi důležitý a nějaká kačka navíc se vždy bude hodit. Samozřejmě si tím, nevyděláte miliony, ale potěší vás to.
Nebudete potřebovat živnostenský list, ani prodejní stánek, pokud tedy nechcete začít podnikat a prodávat ve velkém. Stačí vaše výrobky hezky nafotit, dát na příslušnou stránku a pak už jen čekat na zájemce. Nejoblíbenější a nejnavštěvovanější stránky, které umožňují prodej a nákup ručně dělaných dekorací naleznete na internetu.
Chcete to rozjet ve velkém?
Vaši známí, přátelé a rodina vám říkají, že byste se s tím mohly živit? Proč ne? Ano, zní to jednoduše, ovšem začátky každého podnikajícího nejsou mnohdy lehké, ale když si zajistíte vše potřebné a budete správně informováni, nemůžete tratit. Máme pro vás několik typů, na které si dát pozor, pokud rozjedete prodej ve velkém.
1) Budete potřebovat živnostenský list, záleží, z jakého materiálu vyrábíte dekorace, protože podle toho si vyberete volnou živnost, kdy nepotřebujete žádnou odbornou způsobilost. Musíte však splňovat všeobecné podmínky. Připravte si 1000,-Kč za vydání.
2) Udělejte si dobrou reklamu!Můžete začít s propagací svých výrobků na sociálních sítích. Vaše výrobky se rozšíří opravdu rychle a poté si stačí založit webové stránky a e-shop.
3) Hlídejte si poptávku!Je důležité, aby o vaše produkty, byl opravdu zájem. To znamená, že třeba v zimním období určitě neprodáte jarní dekorace. Chce, to věnovat pozornost i sezóně.
4) Pozor na cenu! Cena musí být přívětivá, dostupná. Srovnejte si ceny i s konkurencí, abyste nebyli na trhu nejdražší.
5) Oslovte kamenné prodejny, které se zabývají prodejem dekoračního zboží a zajistěte si tak odběratele. Až se prodej rozjede můžete klidně uvažovat i o vaší kamenné prodejně.
Tipy a rady najdete všude záleží na vás, jak se rozhodnete a s čím začnete. Doporučujeme nejdřív udělat test, jak velký, by byl zájem o vaše zboží. Zkuste, jeden výrobek prodat už teď a pokud bude hned zájem je to dobrá cesta, ale když uvidíte, že už měsíce o něj není zájem, tak raději s podnikáním ani nezačínejte, nemuselo, by se vám to vyplatit.